streda 29. marca 2017

Ysabel

Môj prvý platený návod. Keď som ho prvý krát otvorila, nerozumela som ani mäkké F. Ale nakoniec som sa z toho vymotala, naučila sa niečo nové a uštrikovala krásnu šatku.

My first paid pattern. When I opened it the first time, I didn´t uderstand a thing. But in the end I managet to knit it, I learned something new and got a nice scarf out of it. 

Návod môžete nájisť TU. Ja som štrikovala s 3mm ihlicami a vlnami Arroyo a Alpaca. Sivé časti sú štrikované len hladko. Tie farebné mi dali na začiatku trochu zabrať a pár krát som párala, hlavne kvôli mojej nepozornosti. Keď zvládnete prvý farebný pás, tie ďalšie už pôjdu ľahko. 


You can find the pattern HERE. I was knitting mine scarf with 3mm needles using Arroyo and Alpaca. You only knit the gray parts - that is simple. The colorful stripes made me thinking and redo the scarf a few times, but when I finally managed it, it got really easy. 



Ako ukončenie som použila ukončenie s názvom I-cord. Prikladám VIDEO z ktorého to ľahko pochopíte. 

In the end of the scarf I used the I-cord bind off. There are several VIDEOS where is it explained. 




3 komentáre: