nedeľa 1. marca 2015

Farebné inšpirácie - ako kombinovať rôzne farby

Regata - perfektná univerzálna 100% bavlna. Na 100g ma úžasných 275m. Ja som z nej robila už viacero vecí. Jednu krásnu deku nájdete TU. Momentálne máme skladom skoro 50 rôznych odtieňov. Inšpiráciu ako ich kombinovať nájdete na nasledujúcich fotkách. 

























Tieto obrázky a snáď milión iných nájdete TU. Jednotlivé odtiene Regaty odfotené vedľa seba nájdete TU. Čísla pri klbkách, sú čísla jednotlivých odtieňov pod ktorými ich ľahko nájdete v e-shope. Príjemné prezeranie prajem. :)



























2 komentáre:

  1. Ste úžasná Paulínka,ďakujem veľmi pekne tieto farebné inšpirácie.Aká je táto vlna,je vhodná aj pre detičky?Vyzerá nádherne.Pekný deň.Silvia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) mňa samú to potešilo a prekvapilo ako sa to úžasne dá kombinovať. Regata je veľmi príjemná, ja sama som z nej robila deku pre detičky. Určite odporúčam! :)

      Odstrániť