nedeľa 23. novembra 2014

Melír na druhú

Ľahké, rýchle, efektné. A šialene farebné. :)

Začala som pružným dlhým stĺpikom. Dĺžku treba prispôsobiť obvodu hlavy. Keď je prvý riadok hotový, začneme háčkovať druhý riadok novou farbou (zelenkavou). Ja som začala medzi tretí a štvrtý pružný dlhý stĺpik. Pokračovala som do každej druhej medzery medzi pružné DS vždy 2xDS. Háčkovala som skoro do konca riadku. Potom som zobrala znova fialovú. Urobila som jedno "V" (2xDS) ešte medzi prvý a druhý pružný DS z prvého riadku a potom som pokračovala ďalšímim "V" do zelenkavej farby.

Pokračovala som raz jednou raz druhou farbou do špirály, až pokiaľ to bolo dostatočne dlhé. 


Na konci som posledné 4 "V" (tie svetlo fialové) urobila z PDS a z KS. Podobne som postupovala aj pri druhej farbe. 

Moje lásky Rioty. Skúšam už aj iný vzor zo zbytku vlny. 4mm háčikom. :)

A takto vyzerá na krku. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára