pondelok 10. februára 2014

Hačkovaná deka so srdiečkami zo srdca

Moja prvá háčkovaná deka bola len z dlhých stĺpikov. Potom som o deky nemala dlhší čas záujem, lebo ma nebavilo robiť dlhé stĺpiky tam a späť a nakoniec mať pred sebou len obrovský kus dlhých stĺpikov bez myšlienky. Preto, keď som narazila na tento návod bolo rozhodnuté. Takú deku musím mať aj ja! 






Od vtedy som urobila už 4 také deky a stále nemám dosť. Práca ide rýchlo, výsledok je úchvatný! Už sa teším na ďalšie bábätká mojich blízkych, pretože už teraz viem aký darček dostanú.



A akú vlnu použiť na deku? Odporúčam akýkoľvek melír. Nepotrebujete toľko jednofarebných priadzí a odpadá dilema aké farby nakombinovať. Mne učarovali melíre Riot a Riot Chunky. Krásne mäkučké zmesové vlny. No najnovšie sa chystám na nejakú lahôdku od Lang Yarns.
Bielu vlnu používam túto je príjemná, s väčším podielom vlny, takže napriek "deravosti deky" zahreje. Treba jej veľa a táto je za skvelú cenu, pri hrubších melírových priadzach ako Riot Chunky ju dávam dvojmo a háčkujem 7mm, alebo 8mm háčikom.




Aký vzor máte najradšej vy?


2 komentáre:

  1. Dobrý deň, táto prikrývka ma uchvátila :) Prosím, mohli by ste napísať približný rozmer a množstvo potrebnej vlny? Dakujem pekne. Denisa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, tak napríklad tá vrchná deka s ružovými srdiečkami mám rozmer 60x90cm a váži 400g.

      Odstrániť